شیشه اتومبیل برند فولکس واگن

محصولات  شیشه اتومبیل برند فولکس واگن را میتوانید اینجا انتخاب و سفارش دهید با ما تماس بگیرید

فولکس یک خاطر برای هر ایرانی

فولکس واگن یک شرکت تولید کننده خودرو آلمانی است که در سال 1936 در شهر وولفسبورگ آلمان تاسیس گردید این سرکت در واقع پرچم دار شرکت بزرگ ولکس واگن است که یک توسط جبهه کارگری به وجود آمد و در واقع کلمه ولکس واگن یعنی خودروی مردمی است.

اگر بخواهید بیشتر در این باره بدانید در آن زمان یعنی سالهای 1937 و کمی قبل از آن بیشترین خودرو ها ماشین های گران قیمتی بودند که هر کسی بخصوص قشر کارگر نمیتوانست خریداری کند برنامه بر این شد که شرکت ها خودرو های ارزان قیمت تولید کنند و به همین خاطر خیلی از شرکت ها از جمله مرسدس بنز تلاش زیادی کرد و در این میان هیتلر که رهبر آلمان نازی بود اسپانسر این طرح شد و قیمتی را تعیین کرد(396 ) دلار این قیمت فقط قیمت یک موتورسیکلت بود و همه مردم میتوانستند با اندکی پس انداز آن را خریداری کنند ..اگر چه این اتفاق با شروع جنگ جهانی هیچ وقت عملی نشد ولی مقدمه ای شد برای تولید فلوکس قورباغه ای .

در سال ۱۹۳۶ نمونه‌های اولیه خودرو که از یک موتور چهار سیلندر خطی خنک‌شونده با هوا که در عقب خودرو بود بهره می‌گرفت آماده شده بود. در سال ۱۹۳۷ خودرو مذکور تحت برند فولکس‌واگن با کد شرکت کی‌دی‌اف تولید شد که سپس با نام فولکس قورباغه‌ای (فولکس‌واگن بیتل) شناخته شد.